تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی
. من اون روز رو هیچ وقت تصور نمی کنم. .مگه میشه تو نباشی و من باشم؟ .آخرین حرفم رو هیچ وقت بهت نمیگم. .مگه قرار جایی بری؟ .بهت میگم خیلی دیوونه ای! .حرف آخر زده نشه بهتره! .اصلا سوال قشنگی نبود! .میگم عاشقتم. .تازه پیدات کردم کجا میخوای بری؟ .خیلی گلی. .بهت میگم خوب نیست اینقده روک باشی! .میگم اون کلیه ای که دنبالش بودی واسه پیوند، قضیه اش چی بود؟ .این چه حرفیه؟ .میگم دوستت دارم اندازه ی تمام "دوستت دارم" هایی که هیچ وقت بهم نگفتی! .میگم عاشق مرام مردونه اتم. .چرا وقتی ازت می پرسم جواب نمیدی؟ .زیادی مهربونی. .همیشه مشوقم بودی و تنها کسی که از موفقیتم خوشحال میشد تو بودی. .اتفاقی افتاده؟ .همیشه حرفات مثل این سوالت عجیب بوده.حرفی ندارم .هیچ وقت از دلم نیومده حذفت کنم! .همیشه اونقده قابل احترام بودی که من همیشه به پات بلند شدم.نمیدونم چرا؟ .کاری به این سوسول بازیا ندارم بی ریا دوستت دارم. .خیلیا بهت حسادت دارند اینو من خودم دیدم. .همیشه کامل تر از استاد بهم توضیح میدی اندازه سوادم باهام حرف میزنی. .فک کنم بدونی چی میگم بهت. .بهت گفتم و میگم حرفهات بعضی وقتها خیلی تنده، رنجیدم ازت اما دست نکشیدم. .حرف نمیزنی فقط میخندی، چرا؟ .همیشه یه الگو بودی برام، ازت مقاوم بودن رو یادم گرفتم. .حواست همیشه به همه چی هست. .چرا هر وقت اس تکراری میاد بهت نمیگی؟ .هنوز نشناختمت! .آدم هستی. .عیارت بالاست خیلی خالصی منم مخلصتم. .اگه بهم جرات نمیدادی الان اینجایی که هستم، نبودم! .تنها کسی هستی که با هر قشری ارتباط برقرار می کنی، پیر وجوان نداره. .خودت می دونی که همیشه باهات رقابت داشتم. .دلم میخواست بازم باهام کل میانداختی دلم واسه دیوونه بازیات تنگ شده. .هیچ وقت حالگیری هاتو یادم نمیره. .خط تعارف سیگارت هیچ وقت نرسید، خودت تنها کشیدی! .وقتی خسته ای از دنیا، خیلی تابلو میشی. .خوشگل از فرش به عرش می بری. .چرا حق رو دادی به اونایی که حقشون نبود؟ .عاشق قانوناتم. .همیشه به جسارتت حسرت بردم. .همینی که هستی باش. .ازت یاد گرفتم که هیچ وقت نگم پول ندارم. .چرا وقتی من تو رو دوستم میدونم، تو منو دوست خودت نمی دونی؟ .عاشقتم چون هیچ وقت گریه هامو سرکوب نکردی. .حستو هیچ وقت احساس نکردم. .واسه گریه کردن خیلی سختی.اما با دیدن بعضی چیزا راحت اشک میریزی. .همیشه یه رگی داشتی که از اصالتت محافظت کرده، آفرین بتو. .خوشم میاد که همه ی طرحهامو مهر تایید نزدی. .چیزی نمیگم فقط برات چند تا کلوچه میخرم به یاد اون روزها. .میگم دوستت دارم. .پول تمام خوراکی هایی رو که برام خریدی رو باهات تسویه می کنم. .چشم و گوشت خیلی تیزه، نکات ریز تخته رو هم دیدی هم شنیدی! .بهت میگم به سلامت. .مواظب خودت باش. .بی من کجا میری؟ .بهت میگم استاد اولین نفری بود که از جزوهات کپی گرفت، خودش به زبون اومد که کامل نوشتی. . و آخرین نفر، گفته: جاش سه نقطه بذارم! اینم ...
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی