تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۰ ثبت شده است

پاییز هم رفت...

با تو من عزیز عشقم دیگه هیچ غمی ندارم واسه ی همیشه ی عمر، عاشقونه دل میذارم با تو یلدا پره عشقه، عشقی از جنس عزیزش که نمیتونه بگیره کسی از دل، عشق پاکش

فلانی....

هی فلانی زندگی شاید همین باشد.....
فقیر به دنبال شادی ثروتمند و ثروتمند به دنبال آرامش فقیر است، کودک به دنبال آزادی بزرگتر و بزرگتر به دنبال سادگی کودک است، پیر به دنبال قدرت جوان و جوان در پی تجربه سالمند است، آنان که رفته اند در آرزوی بازگشت، و آنان که مانده اند در رویای رفتن...خدایا! کدامین پل در کجای دنیا شکسته است که هیچ کس به مقصد خود نمی رسد؟!

یادم رفته

گم شده و گیج بودم فکر می کردم هیچ وقت جوابی پیدا نمی کنم. اما گفت: "من هدایتت می کنم."خودم رو باخته بودم فکر می کردم نمی تونم از عهده اش بربیام. اما گفت: "تو از عهده ی هر کاری بر میایی."غمگین بودم احساس کردم زیر کوهی از ناامیدی گیر افتادم. اما گفت: "غمهات رو روی شونه های من بریز."فکر نمی کردم اونقدر باهوش باشم. اما گفت: "من به تو خرد لازم رو میدم."بار گناهانم رنجم می داد برای کارهای بدی که کرده بودم از خودم عصبانی بودم. اما گفت: "من تو رو بخشیدم."از خودم بدم اومد فکر می کردم هیچ کسی منو دوست نداره. اما گفت: "من به تو عشق می ورزم."گریه می کردم زیرا تنها بودم اما خدا گفت:                               "من همیشه با تو هستم."