تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

مهاجرت ؟؟؟!!!


http://s3.picofile.com/file/8198147942/10100679_4988_l.jpg


نمیدونم از کجا شروع کنم... با شرایط سختی که الان دارم نمیدونم واقعا چی بگم

از اولش بگم یا آخرش...

از دیشب میگم...

بعد از اتفاقات واقعا تلخی که توی بلاگفا افتاد...کشیده شدم به اینجا.بماند که کی اینجارو بهم معرفی کرد

ادرس ایمیلمو دادم. نوشت این ایمیل قبلا ثبت شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شوکه شدم در حد مرگ.مونده بودم ینی چی. دوباره زدم بازم همون پیغام نوشته شد.

ایمیل بعدی رو وارد کردم.اما قبل اینکه ثبتش کنم منصرف شدم.

دوباره ایمیل اولو زدم چون این ایمیل برام خیلی مهم بود.پیش خودم گفتم ینی کی این ایمیلو داده؟؟؟

نتونستم ازش بگذرم.زدم فراموشی کلمه عبور...

لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل ارسال شد اما نتونستم..

ینی به ایمیلم دسترسی نداشتم .مجبور بودم تا صب صبر کنم

صبح به محض اینکه خودمو جم و جور کردم رفتم سراغ ایمیل.

لینکو زدم.... وااااااااای خدااااااای من!!!!!!!!!

ینی چی؟؟کی من عضو شده بودم که خودم خبر نداشتم؟؟؟!!!!!!!!

مشخصات کاملا درست بود. همش مال من بود....شماره... اسم...

خیلی فشار اوردم به ذهنم یه چیزایی یادم اومد

دفتر یادداشتمو برداشتم که نگاهی به رمز ها و ادرس هام بکنم ببینم میتونم پیداش کنم یا نه

دفترو تازه پاکنویس کرده بودم چند صفحه رو که به نظرم بیهوده بوده رو انداخته بودم دور....

ناراحت... خوشحال...

ناراحتیم زودگذر بود.خوشحال بودم که حداقل تونستم با ایمیلم همه  چیو درست کنم...

یه گشتی اینجا زدم. یه ادرس به همون اسمی که میخاستم ثبت کردم. خیلی برام مهم بود...خیلی


http://s3.picofile.com/file/8204506468/Capture.PNG


الانم نمیدونم حسمو چجوری بنویسم

فقط دلم میخاد بازم یه تشکر از وانـجَ بکنم.

تقدیم با تمام وجودم به تو


http://s6.picofile.com/file/8198148268/10230368_2442_l.jpg


خیلی خووووووشحال اونقد خوشحال که از تپش زیاد تمام تنم داره میلرزه...

من اینجا بودم بدون اینکه باشم


خیلی عجیب بود اتفاقات امروز

فقط میگم خدارو شکر


  • ... یکی از بنده هاش

تولد دوباره

نظرات  (۲)

منزل جدید مبارک ..........

+ وانجَ ........................ !!


پاسخ:
ممنونم. اسم قشنگیه دوسش دارم :)
خوشحالم که دارمش.
  • شاهزاده شب
  • درود :)
    چقد دنیای عجیبیه ...!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی