تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

آخرین دقایق...

آخرین لحظه هاست هیچ حسی ندارم نه شوری نه هیجانی انگاری عید فقط واسه بچگیهام بود لج کردم با خودم با تو با همه دعایی نمی کنم هنوز توی دعای سال گذشته موندم هفت سین هم نچیدم چون هفت سینی که سال ۹۱ چیدم... فقط ازش خواستم غم عزیزم رو ازش دور کنه همین. فقط قلبم که می زنه قلبم بدجور تند تند می زنه... اما مثل قلب تو نمیگه: گوب گوب گوب گوش کن... قلبت واسه من میزنه.... فقط واسه تو دعا می کنم.
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی