تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

آخ که دلم...

گاهی این حسو دارمهمش به خدا میگم خوب منم گناه دارمچرا همش تو باید فقط صدای منو بشنوی؟چی میشد اگه یه شب میومدی به خوابم؟چی میشد اگه یه دفعه مثل خودم باهام حرف میزدی؟وقتی فراموشت میکنم بهم میگفتیازم شکایت میکردیاصلا میزدی تو گوشم تا وقتی صورتمو میبینم یاد تو بیفتماما نمیشهگاهی خیلی دلم میشکنه که نمیشهاما همین نشدنش هم قشنگهمیدونی چرا؟چون اگه قرار بود خدا هم مثل بقیه باهام حرف بزنه که دیگه خدا نبودمیشد مثل بقیهخدا تو همه چی با ماها فرق میکنهپس باید شیوه حرف زدنش هم باهام فرق کنهمگه نه؟همین حرف نزدنش هم قشنگههمه چیش قشنگهحتی اخماش حتی وقتی حرف میزنه و من نمیفهم هم قشنگهخیلی قشنگهقربونش برم من
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی