تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

بابایی گلم روزت مبارک!

بابایی من عشق منه همه می دونن وقتی میگم عشق یعنی چی!!! یعنی قلب تپنده ی من عشقم میشه. اگه قلبش بتپه، قلب منم می تپه. فقط هم بابایی خودمه کسی حق نداره بهش بگه بابایی. هر وقت دلم براش تنگ میشه میرم توی اتاقش روی تختش دراز می کشم سرمو میذارم روی بالشش بعد با تمام وجودم عطر تنشو از روی بالشش حس می کنم بعد چشامو می بندم و پتوش رو به دور خودم می پیچم آی حال میده که نگو اونوقت همه جا عطر بابایی می پیچه عشق می کنم وقتی تو بسترش خوابم می بره یه حس آرامش دارم یه حس غرور بهش افتخار می کنم یه عادت دیگه هم دارم وقتی دلم گریه بخواد گوشی پزشکی بابایی رو میارم، میذارم روی قلبش بعد صدای قلبشو گوش میدم قلب بابایی یه قلب مردونه ست یعنی صداش فرق داره صداش میگه: بوم بوم بوم بوم... خودم کشف کردم اصلا خودم فهمیدم اونقده این کار رو دوست دارم که نگو ولی خیلیا بهم می خندن اما من و بابایی بهشون اهمیت نمیدیم چون اونا به ما حسودی می کنند دوستش دارم قد تمام ستاره های دنیا من و بابایی بیشتر اوقات رمزی حرف می زنیم جوری که مامانی هم متوجه نمیشه من و بابایی یه تیم هستیم. بقیه با مامانی، هم تیم هستن آی حال میده وقتی من و بابایی پیروز میشیم 90 % ما برنده میشیم چون زور من و بابایی بیشتر از همه ست بابایی حرف دلشو اول به من میگه نمی دونم چرا؟؟؟ ولی از وقتی که حتی بچه هم بودم فقط با من دردودل می کرد جوری رفتار می کنه که مامانی بهم حسودیش میشه خوب نبودنه رابطه من و مامان بخاطر رفتار آقای پدر هست این به نفع من نیست اما دیگه چاره ای نیست عادت کردم یعنی دیگه یاد گرفتم از دارایهام چجوری مراقبت کنم اما زبون همه دست منه یعنی می دونم با مامانی چجوری حرف بزنم که ازم نرنجه ولی همیشه بابایی نوع دوست داشتنش با مامانی فرق داره اصلا دوتاشون رو یه جور دوست ندارم هر کدوم یه مدل هستن *** بابایی جیگرم، عشقم، قلبم، زندگیم، همه وجودم، پلاسمای خونم، صدای قلبم روزت مبارک! خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم اونقده دوستت دارم که شاید وقت نکرده باشم بهت بگم ولی بدون قلبم با قلبت زنده ست. وجودم به وجودت بسته ست فقط و فقط دوستت دارم یه عالمه بوس خوشگل از اون صورت نازت.
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی