تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

باخدا بودم...

به خدا میگم سلام میگه صدتا سلام به خدا میگم دوستت دارم میگه من عاشقتم به خدا میگم اجازه میدی پاتو ببوسم میگه بیا در آغوشم به خدا میگم راه رو نشونم بده میگه بیا کولت کنم به خدا میگم روزی منو قطع نکن میگه بیشترم می کنم به خدا میگم دستمو بگیر کمکم کن میگه بیا برسونمت به خدا میگم منو می بخشی میگه بخشش که سهله عوضش ثوابم میدم به خدا میگم دو دو تا میگه هشت تا.
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی