تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

بازم دلم...

بدجور دلم گرفته! حالم مثل حال و هوای شهر ابری شده. می دونم دیگه تکراری شده این حالم. اما هستم. بازم میگم... بازم می نویسم... بغض سنگینی توی گلوم گیر کرده. نه پایین میره نه بالا میاد! فقط مال امروز نیست... چند روزی میشه که زخم می خورم. اصلا حس خوبی نیست. امروز همش تو فاز ... بودم. عادت ندارم به حرف زدن. وقتی با خشمت خفه ام می کنی، دیگه حرفی واسه گفتن نمی مونه! حتی اینجا هم دیگه امن نیست. حالم خوبه اما تو مثل همیشه...   اما امروز دلم میخواد با تو حرف بزنم. خدایا!!! تو چرا دلت گرفته ست؟ نه حالمو می پرسی نه حالمو می گیری. خدایا!!! تو چرا ساکتی؟؟؟ نکنه توام روزه ی سکوت گرفتی؟؟؟ فدای اون حال و هوات... خدایا!!! دلم کوه میخواد... برم اونجا فریاد بزنم... خسته ام، خسته!!!   تو رفتی بالا و خدا شدی، من موندم این پایین و جدا شدم.   هر آدم سیگاری برای خودش داستانی داره، قبل از اینکه بهش بگی: سیگار می کشتت، بدون یه چیزی همین الان داره اونو می کشتش!!!
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی