تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

برای تولد تو...

امروز روز تولد توء . دوست دارم بهترین ها رو برای تو بنویسم . دوست داشتم بهترین هدیه دنیا رو برای تو می خریدم . دوست داشتم بهترینها رو برای تو ... اصلا قشنگترین هدیه توی دنیا برای تو وجود نداره . اونقدر خوبی که نمی دونم باید چی بهت هدیه داد . دوست داشتم بهترن جمله تبریک تولدتت رو من بهت می گفتم . واقعا زبونم از بیان این جمله ها قاصرند . بهترینم بهترینها تقدیم تو باشه . من چیزی برای هدیه دادن ندارم اما همین بس که خیلی هیجان زده شدم . به جرات می تونم بگم که بهترین روز دنیا همین روز ء . روز میلاد تو روز نویی برای منه . انگار تازه متولد شدم . انگار دوباره چشمام رو به این دنیا باز می کنم . اصلا قابل توصیف نیست . همیشه برای من توصیف کردن تو سخت بوده . همیشه زیادی خوبی . همیشه فراتر از ذهن کوچیک من بودی . زیادی خوب بودن هم خوب نیست . چون آدم می مونه چطور توصیفت کنه .   تولدت مبارک گلم
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی