تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

به اینم عادت کردم...

دیگه همه به این حالم عادت کردن، نه همه ی همه دیگه همه عادت کردن منو، عادت کردن زمین گرده سر و ته اش بهم میرسه یه روزی اونجایی که بودی آخر دنیا میشه واسه ات تا میام بهت عادت کنم مث آدمای دور و برم پر می زنی یه جاهایی با بقیه فرق نداری از این دنیای خاکی هیچی نمیخوام روی یه شاخه پیدات می کنم آروم کنارت میشینم تا میام بهت تکیه کنم و دلگرمت بشم دوباره بالهاتو باز می کنی و پرواز می کنی اونوقت من می مونم و یه دنیا حرف نگفته.... آی خدا!!! دلم ترکید از اینکه هیچ کسی واسه  ....   زبونت امید میده اما دلت نه! این همه تناقض؟؟؟ چرا؟؟؟   خدایا!!! جایی ایستادم که نه راه پس دارم نه راه پیش. این کجای دنیاته؟؟؟ ته دنیات کجاست؟؟؟ تو خلقتت موندم!!! چرا باید گل من با بقیه فرق داشته باشه؟ چرا باید قلب ؟ چرا باید یه ... خدایا!!! منو برگردون! برگردون به همون جایی که بودم. من اشتباهی وارد این دنیات شدم. من اهل زمین نیستم، اهل آسمان هم نیستم. اهل یه جای دورم منو به اونجا برگردون. باشه سکوت کن، منم هیچی نمیگم فقط میگم خدایا شکرت!!!   دونیا بوتون آدام لاری هاموسی نامرد اولوب منیم بو گوزلریمه بوگجه یاشلار دولوب
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی