تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

تو یه قطره از خدایی...

یه حس قشنگی دارم یه حسی که برام تازگی داره . احساس می کنم کمی بهت نزدیک شدم . هنوز نماز ظهرم رو نخوندم منتظر کسی هستم . قراره در رو برای کسی باز کنم . وقت رو غنیمت دونستم تا یه چند کلمه ای برای تو بنویسم . نمی دونم چرا وقتی شروع به نوشتن می کنم همه جملات از توی ذهنم پرواز می کنند . شاید کمی هل میشم ولی آخه من منی که پیش تو هیچم چی برای گفتن باید داشته باشم . اصلا چی می تونم بگم . منی که در مقابل قدرت تموم نشدنی تو اندازه ی مورچه هم نیستم باید چی بنویسم . ازچی باید بنویسم . از بزرگیت که میگه "خداوند بزرگتر از آن است که توصیف شود " یا از قدرتت که میگن " روز محشر آسمونو از هم میشکافی " یا از مهربونیت که میگن " تو مهربونتر از یه مادر به بچه شی " یا از وجودت که میگن " همه جا حضور داری " نه تو بگو از کدومشون بگم . تازه اینا فقط یه چند خطی از اون همه صفاته .
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی