تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

حق با همه ست...

همه حق دارن الا من

همه درست میگن الا من

همه رو باید درک کنم ولی به درک که درک نشدم

همه حق دارن اشتباه کنن ولی من نه

من باید کامل باشم

من باید بی عیب باشم

من باید مقتدر و قوی باشم

 

خدایا این ضربه هایی که میزنی چند امتیازیه؟

 

در آستانه ی میانسالی ام.خودم تغییراتمو احساس میکنم.دیگه خیلی چیزا برام مهم نیست...واقعا میفهمم بزرگ شدن ینی چی!!!تازه میفهمم تنهایی چه شکلی بوده...

 

  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۱)

آدمیزاد جایز خطا نیس بلکه واجب خطاست :) عزیزم اگه قرار بود همه چی طبق برنامه پیش بره که تو روزنامه صفحه ای به اسم حوادث نداشتیم

امیدوارم از فاز تنهایی در بیای

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی