تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

داداشی گلم تولدت مبارک.

امروز تولد داداشمه. همون داداشی که واسه خودش سالاریه! داداشی جونم تولدت مبارک!!! ایشاا... تولد نمی دونم.... الهی من فدای اون هیکل لاغرت که فقط ۵۰ کیلوء بشم. نگا به هیکلش نکنید واسه خودش آقایی! به مولام راست میگم. الهی من فدای اون قلب ساده و بی شیله پیله ات بشم. الهی من فدای اون دلت که مثل دریاست بشم. شاید مثل کوه پشت سرت نبودم ... ولی سنگ صبور خوبی واسه درد و دلهات بودم. داداشی! من خودم تنهایی ، تنهای تنها فدات میشم. الهی هیچ وقت غمتو نبینم. الهی خم به اون ابروهای سالارت نیاد. واسه خودت مردی شدی ماشاا.... داداشی دوست دارم اندازه ی... رنگین کمون که هیچ وقت ندیدم. آسمونت پرستاره باشه داداشی! خدایا!!! شکرت که بهم داداشی دادی. اونو به من ببخش. خودش نمی دونه چقدر دوستش دارم. اگه بدونه .... وای چی میشه... اگه بدونه واسه اش تولد گرفتم... چی میشه.... داداشی جونم!!!   تولدت مبارک!!!
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی