تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

چقد زود دیر میشه....

خون به مغزم نمیرسه وقتی به آدمای گذشته ی زندگیم فکر میکنم...


  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۲)

چرا دیگه نمی نویسید؟
پاسخ:
به هزار و یک دلیل
نه حالشو دارم نه انگیزشو
نه کسیو دارم که براش بنویسم
حوصله ی آدمای جدید زندگی رو ندارم
حالم از همه چیز و همه کس بهم میخوره
خیلی وقته دیگه حتی با خدا هم حرف نمیزنم...
خوبه که از کارهای عبث و بیهوده خسته شده اید. ولی همه چیز و همه کس بیهوده نیستند؛ مخصوصا خدا که اول و آخر همه چیز اونه. این یکی رو که اصلا نباید کنار گذاشت. مشکل خاصی دارید یا فقط احساس ناراحتی و افسردگی می کنید؟ خیلیها وقتی به دل بریدن از غیر خدا، رسیدند، ' خداوند ' جای همه چیز و همه کس رو براشون‌پر کرده. وقتی پشتتون رو دیدم که نوشتید: ' دیگه دلم برای کسی تنگ نمی شه. ' و بعد عنوان وبلاگتون رو دیدم - فقط خدا - خیلی خوشحال شدم.
فکر کردم مصداق این بیت هستید که می گه:
مغبچه ای می گذشت راهزن دین و دل
از پی آن آشنا، از همه بیگانه شد
پاسخ:
اینجوری نبودم ولی شدم...
دارم تلاش میکنم برگردم پیش اوس کریم
دارم‌میجنگم برسم بهش تا یه دست گل کوچیک مث قدیما بزنم باهاش
دارم رژیم میگیرم تا بتونم برسم به همون قرارهای قبلیم
هر کی هستی دعام کن
بقول اون قدیما مواظب خوبیات باش رفیق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی