تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

[عنوان ندارد]

امروز یه روز گند برای من بوده از اولش ... اصلا فکرشم نمی کردم اینقدر فکر دیگران در مورد من اشتباه باشه الکی الکی بحثم شد بالا گرفت بی خود و بی جهت اونم سر یه سو تفاهم باورش برام سخته جالبه اصلا مورد بحث من نبودم یه نفر دیگه بود جا زد کنار کشید منم الکی وارد بازی شدم خلاصه خیلی گند زده شد تو روز قشنگ خدا تازه فکر می کردم تموم شده اما تا شب ادامه داشت همش گفتم نه امروز روز خوبیه ولی نشد امیدوارم برای کسی از این جور اتفاقات نیافته.
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی