تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی
وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم آرزو دارم که همیشه سالم و شاد باشی.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم بر روی احتیاجات روحی تو تاثیر می گذارم اما نه آرزو های درونی ات.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم با کمال میل و رضایت وقت پول انرژی خود را در اختیار تو می گذارم.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم از موفقیت تو شاد می شوم حتی اگر باعث کم توجهی تو نسبت به من شود.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم تو را همان گونه که هستی قبول دارم.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم برای من مانند گلی هستی که تعبیر خاصی از انرژی مقدس است.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم زیبایی درونی تو را می بینم حتی زمانی که خودت آن را آشکار نمی کنی.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم رابطه ای صادقانه با تو برقرار خواهم کرد و احتیاجات حسی و افکار حقیقی خود را به تو نشان خواهم داد.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم برایت غیر ممکن است که آزار دهی زیرا عشق واقعی هیچ توقعی ندارد و اندازه و مقداری نیز در آن وجود ندارد.وقتی که من تورا با تمام وجود دوست دارم به تو اجازه می دهم که شادی خود را با افراد دیگر بیابی و راه به وجود آمدن آن را نیز پیدا کنی.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم تو را در تصرف خود در نمی آورم و از تو نمی خواهم که فقط مرا دوست داشته باشی زیرا روح تو را محدود می کند و مانع رشد کامل عشق در وجودت می شود.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم و تصرف واقعی خود را در تو تجربه می کنم زیرا که عشق واقعی تصرف می کند.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم هرگز برای تو ترسی ندارم حتی زمانی که مشکلات را پشت سر می گذاری زیرا به یاد دارم که همیشه آزمایش هایی را پشت سر می گذاری و عظمت درونی و قدرت خود را برای برخورد با مشکلات به آسانی نشان می دهی.وقتی که من تو را با تمام وجود دوست دارم در لحظات مناسب تنهایت می گذارم تا راه حل ها و جواب های خود را بیابی و آن هنگام است که خشنود می شوم.وقتی که من با تمام وجود تو را دوست دارم اجازه می دهم تا حقیقت درونی خود را بدون در نظر گرفتن عشق کشف کنی.
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی