تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

هنوز هم خدا هست

تنـــــها خــُــدا

خدا هم تنهاییاشو جار میزنه. قل هو الله احد ...

بایگانی

یه حس قشنگ...

یه لحظه پیش خودم فکرکردم اگه من تو رو نداشتم چی کار می کردم واقعا چه اتفاقی می افتاد؟ مثل همیشه چیز زیادی برای گفتن ندارم . فقط برای اونهایی که برای من دعا می کنند یه خواسته ای دارم و اون اینه که همیشه هر جایی که هستن و باشن سالم وسلامت باشن می دونم دعامو قبول داری می دونم چیز زیادی  برای  تو نیست . این تازه  یکی  از خواسته هامه .کوچیک کوچیکش . اون بزرگ بزرگش به اندازه بزرگیت برام ارزش داره . نمیگم چون خودت از ته دلم خبر داری . از تو نوشتن  یعنی از تو زیاد نوشتن مبالغه نیست . یعنی نمی تونه مبالغه باشه . از تو هر چقدر هم که بنویسی باز هم کمه . نمی دونم چرا بعضی وقتها زبونم از این همه کلمه که تو ذهنم نقش می بنده قفل می شه . انگاری هیچی برای نوشتن ندارم . شاید واقعا چیزی برای نوشتن نداشته باشم . ولی نمی دونم چرا احساس می کنم دوست دارم برات بنویسم . دوست داشتم تمام خوبیهات رو برای همه فریاد می زدم . می گفتم من تو رو دارم وتو هیچ کس و نداری چون تنهایی . و تنهایی قشنگ ترین واژه برای توء . تنهایی فقط زیبنده ی خودته . چون تنهایی دوست داشتنی هستی . اگه یه وقت خدایی نکرده همتا داشتی نمی دونم چه بلایی سر من می یومد . بعضی وقتها با اینکه می دونم پیشمی نمی دونم چرا دلتنگت می شم . دلتنگی تو خون منه . دیگه حس غریبی باهاش ندارم . بد جوری با من صمیمی شده .  تا زمانی که من تو رو دارم از هیچ چیز باک ندارم . شاید دیگه ترس برام معنی نداشته باشه . خدایا!!!! دوستت دارم خدا... ممنون که با منی!
  • ... یکی از بنده هاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی